Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Follow your heart:Μότο ζωής ή απλά καλή διαφημιστική ατάκα?

Θέλω πάλι να ξεκινήσω και να μιλάω , να μιλάω , και τι να λέω? Τι θα ήθελες εσύ να πω?Αναρωτιέμαι καμια φορά αν είμαι τόσο ικανοποιημένος με τον εαυτό μου όσο πιστεύω ότι είμαι.Μήπως πείθω τον εαυτό μου ότι η εικόνα που τα πληρεί όλα αρκεί,οτί αυτό με ικανοποιεί.Γιατί αν είναι όλα τόσο τέλεια εγώ γιατί δεν το νιώθω?
Αν με έβλεπα θα με χαιρόμουν ,αν ήμουν ο πατέρας μου θα ήμουν ικανοποημένος.Όχι ότι τώρα δεν είμαι.Προς θεού δεν είμαι αχάριστος.Μ΄αρέσουν όλα αυτά που έχω καταφέρει.Γιατί όμως εγώ όταν ονειρεύομαι με φαντάζομαι αλλιώς.Και αν δεχτούμε ότι ξέρω πως θέλω να γίνω,τολμάω να γίνω?
Σε όλα αυτά τα λόγια " στη ζωή σου να κάνεις αυτό που πραγματικά θέλεις" , "να κυνηγήσεις το όνειρο σου" , "παράτα τα όλα και κάνε αυτό που θες" , χωρίς να τα αμφισβητώ βλέπω μια απολυτότητα.Στη ζωή δεν μπορείνα πορεύεσαι ούτε μόνο με το τι λέει η καρδιά σου ούτε μόνο με το τι λέει η λογική.Επιπλέον η ζωή δεν είναι μιθυστόρημα και η πραγματικότητα δυστυχώς με τα χρόνια γίνεται όλο και πιο γειωτική.Η λογική κυρίως είναι αυτή που σε βοηθά να αντιμετωπίζεις την πραγματικότητα και η "καρδιά" αυτή που σε κάνει να την αντέχεις.Αν ακολουθήσω λοιπόν τα συναισθήματα και τα όνειρα μου χώρις να σκέφτομαι πρακτικά τι είναι συμφέρον μου θα αντέχω την πραγματικότητα άλλα μπορείνα μην μπορώ να την αντιμετωπίζω.
Δεν λέω ότι αυτό είναι το μόνο σενάριο.Σε καμία περίπτωση!Η ζωή δεν ξέρεις που θα σε βγάλει.Μπορεί αυτή που φαίνεται ως η πλέον ακατάλληλη και λάθος απόφαση μπορεί να είναι η αρχή για ότι καλύτερο σου έχει συμβεί.Όμως νιώθω ότι έχω μια υποχρέωση , να φιλάω τα νότα μου.Γιατί αν τα πράγματα δεν πάνε ανέλπιστα καλά,ίσως να είναι αργά(αντικειμένικά αργά ή να μην μπορώ εγώ πλέον να προσπαθήσω) να διορθώσεις λάθος επιλογές.Σε μία τέτοια περίπτωση ένας έξυπνος συμβιβασμός αποδεικνύεται ότι άξιζε τον κόπο.
Βέβαια όπως έχει πει ο Coelho " όταν θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνομωτεί για να το αποκτήσεις".'Αρα ας ελπίσουμε ότι η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς!
Υ.Γ.Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας,
θα πας εκεί που κοιτάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου