Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Life for rent

Θέλει δύναμη για να διεκδικήσεις το περιβάλλον που θες για να ζεις.Οι επιλογές είναι οι εξής:Ή αλλάζεις το περιβάλλον σου και ξεκινάς πάντα όπως είχε πει ο Gundi γίνοντας εσύ η αλλαγή που θες να δεις ή αλλάζεις περιβάλλον.Αυτές οι σκέψεις μου ξεκίνησαν από την κατάσταση της Ελλάδας σήμερα.Η οικονομική ύφεση σταδιακά και νομοτελειακά έχει ως αποτέλεσμα και μία κοινωνική παρακμή.Σε άσχημες συνθήκες οι άνθρωποι βγάζουν τον χειρότερο τους εαυτό και δυστυχώς οι Έλληνες είμαστε λαός με άσχημο καλύτερο εαυτό.
Το μέλλον μας δυστυχώς δεν είναι δύσκολο να το φανταστεί κανείς.Θα βιώσουμε μια ύφεση οικονομική , ηθική και κοινωνική.Πριν ζήσουμε άνοδο και άνθηση θα πρέπει να φτάσουμε στον πάτο,εκεί που δεν υπάρχει πιο κάτω που λέει και το τραγούδι.Αυτό είναι που φοβάμαι να δω να επαληθεύεται και δεν θέλω.Αν έχω μία μόνο ζωή γιατί να την ζήσω εκεί που δεν είναι οι καλύτερες συνθήκες για να την ζήσεις.Σκέφτομαι , γιατί να μην κάνω μία κίνηση να αναζητήσω το καλύτερο για μένα.Φυσικά υπάρχουν πράγματα που σε κρατάνε στη χώρα σου αλλά η καθημερινότητα είναι πολύ μεγάλη , για να μην σ' αρέσει.
Tι πρέπει να κάνει δηλαδή ένας νέος σαν εμένα τώρα πια , φεύγεις ή μένεις να αλλάξεις ότι μπορείς.Ναι σε ένα ναυάγιο είμαι ο πρώτος που εγκαταλείπει το πλοίο , αλλά δεν ήμουν ποτέ πατριώτης και δεν έχω κάποιο ανώτερο ιδανικό για το οποίο να παλέψω αυτή τη στιγμή.Νιώθω πολίτης του κόσμου και δεν πιστεύω στις κατασκευές της πατρίδας και της χώρας, πιστεύω στη σχέση του ανθρώπου με το περιβάλλον που ζει μέσα.Αλλά για να παλέψεις για να βελτιώσεις κάτι πρέπει να νοιάζεσαι γι' αυτό ,αλλιώς αδιαφορείς.Απ' ότι φαίνεται δεν έχω βρει ακόμα το κοινωνικό και γεωγραφικό περιβάλλον που θα με κάνει να μάχομαι για να το βελτιώσω.
" I haven't ever found a place that I call home. I never stick around quite long enough to make it".
Ένας μη πατριώτης ,πολίτης του κόσμου , με πάθος τοπικιστή και ελπίδα για αλλάγες στις ζωές των ανθρώπων που προέρχονται συνειδητά από τους ίδιους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου